תיקון תריסים חשמלים

תיקון תריס חשמלי – מידע בסיסי

התקלקל התריס? תוכלו לקרוא כאן על תיקון תריסים חשמליים או תריס ידני זה המקום למצוא את כל התשובות, אני עומד לספק לכם כאן מידע חיוני לגבי תקלות בתריסים חשמליים שיחסוך לכם הרבה כסף, מרגע הזמנת טכנאי תריסים במידה וצריך ועד לרגע שהתריס פועל ומתפקד כראוי.

אז נתחיל מההתחלה שזה בעצם רגע התקלה.

תקלה בתריס חשמלי

אם התריס התקלקל ויש תקלה נדרש לזהות ממה היא נוצרה, האם היא התחילה קודם לכן וראיתם סימנים מקדימים? האם אתם שומעים את המנוע מסתובב כמו שצריך? או שהמנוע של התריס היה מתאמץ יתר על המידה ועולה יותר לאט בימים האחרונים? אם כן הניחו לתריס במצב מטה (לא מומלץ להעלות אותו למעלה) והזמינו טכנאי, זה יחסוך לכם המון זמן מאמץ וכסף! במידה והמנוע שווק חיים כשהתריס במצב מעלה נדרש לחלץ את התריס ולהוריד אותו למטה לכן חשוב לזכור את זה.

תקלות כאלו ניתן לזהות לפני כמו למשל חריקה בתריס כשהוא עולה או יורד ושומעים שהתריס נוגע במשהו, דברים כאלה יכולים לגרור תקלה מאוד גדולה של ניתוק שלבים מהתריס. שימו לב לתסמינים המקדימים וחסכו המון כסף לפני שנגרמת התקלה.

לפעמים אי אפשר לזהות תקלה מראש והיא קוראת במכה אחת.
ברוב המקרים, אם התריס עולה ובמכה אחת יורד ומפסיק לפעול, או שפתאום יש קצר או שבטעות השארנו חפץ כלשהו בפתח של התריס והורדנו עליו, לא היינו יכולים לצפות מראש את התקלה ונדרש תיקון מיידי, מומלץ להניח לתריס שכן יתחילו תקלות כמו קצר בתריס חשמלי, שלבים נתקעים או מתעקמים ולעתים מגיעים למצב של שלבים שנפרדים.

שימו לב לזהת כל פרט קטן שקרה בזמן התקלה זה חשוב על מנת להסביר לטכנאי, בכל מקרה אחר אם תרצו לנסות לבד שימו לב לא להזיק לתריס בצורה כלשהיא שכן בורג במקום הלא נכון יכול להוביל לסדרה של תקלות ואף לנזק בלתי הפיך למנוע.
עכשיו תצטרכו להתמודד עם השאלה האם זה משהו קטן ששחרור עם היד יפתור את התקלה או שזה משהו מורכב שדורש הזמנת טכנאי

תיקון תריס חשמלי

אם זה משהו קטן וזיהיתם את התקלה תידרשו להזיז או לשחרר מעט, במידה והצלחתם מעולה! במידה ולא יש להזמין טכנאי לתיקון התריס החשמלי אם אתם חושבים שזה משהו יותר גדול ממה שציפיתם.

שימו לב איזה טכנאי אתם מזמינים יצא לי הרבה פעמים לשמוע מלקוחות שלי שהזמינו טכנאי שלא מבין ואין לו יחס צלצלו ושימו לב לקול, טון דיבור, לזמינות הטכנאי ותקבעו יום ושעה.

אותנו יוצא לפגוש בעיקר במרכז שכן תריסי מושיקו מטפלים בכמה מוקדים מגדרה ועד חדרה על פי הניסיון הרב שלנו אין תקלה שאי אפשר לפתור, הכל תלוי אם יש לך את הכלים המתאימים לכן לכל צוות בתריסי מושיקו יש באוטו את כל מה שנדרש ממש כמו מוסך נייד על גלגלים בגלל זה ניתן לפתור כל תקלה כבר בביקור הראשוני אצל הלקוח.

כשטכנאי מגיע הוא יפתח את הארגז של התריס ובדרך כלל יזהה ישר את התקלה וייתן הצעת מחיר

מחיר תיקון תריס חשמלי

ישנם מחירים קבועים לכל תקלה, לכן בזמן ביקור הטכנאי אצל הלקוח הוא יבדוק באיזו תקלה מדובר ומה נדרש לסדר, לתקן או להחליף את אחד החלקים בתריס.
חשוב לזכור שלכל תקלה יש את המחיר הקבוע שלה בתלות בגודל התריס וסוג התריס לכן שימו לב לפנות לטכנאי אמין שיוכל להעניק לכם את חווית התיקון הטובה ביותר.

תוכלו לבדוק במחירון שהמחיר בטווח. ולתת לטכנאי מומחה לעשות את העבודה, בסיום התיקון בדקו שהתקלה נעלמה והתריס עולה, יורד ונעצר במקום גם בעליה וגם בירידה.

לאחר שבדקתם שהכל תקין בתריס שלמו לטכנאי ותוכלו ליהנות שוב מהאוויר של התריס הפתוח או מההגנה הבטוחה שהוא מקנה כשהוא סגור.

Call Now Buttonצלצלו עכשיו!