תיקון תריסים מחיר

תיקון תריסים מחיר

המחירון המלא לתיקון תריסים

המחיר של תיקון תריסים מתחלק להמון נושאים, המילה עצמה “מחירון תיקון תריסים חשמליים” היא מאוד גדולה ומסובכת ובתוכה עשרות סגנונות שונים ולכל סגנון אביא לכם את המחירון המלא והמעודכן ביותר. תיקון תריסים מתחלק ל: תריסים חשמליים, תריסי גלילה ידני, תריסי הזזה וכל אחד מהם מתחלק גם הוא לסוגי התיקונים השונים שיכולים לקרות.

תיקון תריס גלילה
תיקון תריס חשמלי בבית הלקוח

תיקון תריסים חשמליים מחיר

לתריסים חשמליים יש המון סוגי תקלות והם נגרמות משגיאות שאנחנו עושים כבני אדם, לפעמים גם שגיאות בהתקנה הראשונית של התריס אם הוא התבצע לא על ידי טכנאי תריסים מומחה ובלאי טבעי של התריסים מעייפות חומר או עייפות של המנוע. כאן תוכלו לראות את המחירון לכל תקלה שנגרמת בתריסים חשמליים:
המחירים תלויים בגודל התריס וסוג השלבים, בנוסף המחירון מתייחס לתריס ברוחב עד 3.5 מטר.

  • החלפת רצועות – 450 – 300 ש”ח
  • החלפת מנגנון נעילה לתריסים חשמליים – 700 – 500 ש”ח
  • שחרור תריס תקוע למעלה – 900 – 300 ש”ח
  • שלבים נפרדו בתריס – 800 – 300 ש”ח
  • החלפת מנוע בתריס חשמלי – 1900 – 1000 ש”ח
  • כיוון מנוע של התריס – 350 – 250 ש”ח
  • תיקון קצר בתריס – 500 – 350 ש”ח
  • החלפת מפסק לתריס חשמלי – 450 – 350 ש”ח
מנגנון ישן לתריס
מנגנון ישן של תריס ידני

תיקון תריס גלילה ידני מחיר

לתריס גלילה ידני המכניקה פחות מורכבת מבחשמלי וישנם כמה תקלות שלרוב פשוטות ומתבצעים במקום כשהטכנאי מגיע פעם ראשונה לבית. אם תריס ידני מותקן כמו שצריך יש סך הכל שתי סוגי תקלות שיכולות להיות לכם, החלפת רצועה או החלפת מנגנון אך עם הזמן לאחר כמה שנים תצטרכו להחליף את השלבים עצמם כי לרוב התריסים הידניים מוקצפים וזה סוג של שלב זול שנשחק עם הזמן. כל אלו עם הבתים הישנים עכשיו מתחילים להרגיש כשהתריס מתפורר נהיה כמה סדקים והשלבים מתחילים להישבר.

  • החלפת רצועה לתריס ידני – 300 ש”ח
  • החלפת מנגנון לתריס ידני – 450 ש”ח + 50 שח לרצועה חדשה
  • החלפת מעצור לרצועה 250 – 200 ש”ח
  • החלפת מעצור לשלבי התריס – 250 – 200 ש”ח
תיקון תריס הזזה
תריס הזזה

תיקון לתריסי הזזה מחיר

תריסי הזזה נוטים להישחק עם השנים וישנם כמה רכיבים שמתייבשים מהשמש כמו השלות או השלבים עצמם. ישנם כמה טעויות שבני אדם עלולים לעשות נזק לתריס זה כמו למשל אם השארנו את המנוף פתוח והזזנו בחוזקה לצד בלי לשים לב לאן אנחנו דוחפים את התריס עד שהוא נתקע בכנף של הזכוכית כמה כמה פעמים עד שהמנוף לא יוכל לעמוד בעומס וישבר. יש לשים לב שאנחנו סוגרים את התריס לפני הזזה שלו מאחורי כנף אחרת מזכוכית או תריס על מנת לשמור על המנוף והשלבים עצמם שלא יתקעו במשהו.

  • החלפת שלות/אוזניים בשלב אחד – 300 – 200 ש”ח (ככל שיש יותר המחיר יורד לשלב אחד)
  • החלפת שלב – 300 – 250 ש”ח (ככל שיש יותר המחיר יורד לשלב אחד)
  • החלפת ידית/מנוף התריס – 300 – 250 ש”ח (ככל שיש יותר המחיר יורד לשלב אחד)
  • החלפת גלגלים לתריס הזזה – 300 – 250

תיקון תריסים מחיר

יש המון סוגים שונים ומגוונים של סוגי תריסים אך המחירים כאן במחירון מתייחסים לסוגים רגילים הנפוצים ביותר שיש בשוק כמו תריס אור, מוקצף ומשוך. ישנם עוד סוגים שונים שלא נכללים במחירון והם סוגים מיוחדים שמחיר נקבע במקום כשהטכנאי רואה את התקלה בעיניים כי קשה למצוא חלקי חילוף לסוגים מיוחדים לכן נדרש לראות בעיניים, ישנם המון סוגים מיוחדים כמו למשל תריסים העשויים מעץ לאלה ששמרו על הסגנון והמראה הישן או סוגים כמו תריס רפפה חשמלי שאלה ניתן למצוא לעתים נדירות בבתים פרטיים במיוחד בווילות.

קצת על המחירון לתיקון תריסים

המחירון כולל בתוכו המון מידע יקר ורב ערך לכם הלקוחות שרוצים לבדוק מה טווח המחירים, חשוב לקרוא את המחירון לפני הזמנת טכנאי לתיקון תריסים חשמליים או מכל סוג אחר שכן תדעו מול מה אתם עומדים להתמודד. מחיר לתיקון תריס הוא דבר שמשתנה מטכנאי לטכנאי לפי היכולות השכליות שלו, נניח הזמנו טכנאי מתחיל בלי הרבה ניסיון הוא ימליץ לנו להחליף תריס בלי להסתבך עם התיקון כי אין לו את הידע ולכן המחיר יכול להיות בהתאם. עם הניסיון שלנו שנרכש מדור לדור עם יותר מ36 שנות ניסיון שהועברו מאבא לבן יכולים להגיד לכם שברוב המקרים עדיף להוציא את התריס ולהתחיל לעבוד עליו בבית הלקוח ולהחזיר למצב כמו תריס חדש מה שיחסוך לכם הלקוחות המון כסף והמון זמן והתעסקות בתריס בגלל הניסיון אנו באים צוות מומחים שפותרים את הבעיה בבית הלקוח כבר בביקור הראשון עם ידע של שנים מסדרים את התקלה בכמה שעות בודדות אם לא פחות משעה ואתם יכולים לצאת מרוצים ושמחים כי מצאתם את הטכנאי שתרצו לעבוד איתו למשך כל חייכם ואף תמליצו לקרובים שלכם שחשוב לכם שגם הם יקבלו איכות ומקצוענות כשהם נדרשים תיקון תריסים.

Call Now Buttonצלצלו עכשיו!