תריסים חשמליים במרכז

כל מה שרציתם לדעת על תריסים חשמליים במרכז

ראשית המרכז הוא מתייחס לאמצע הארץ יותר ממישור החוף ועד מודיעין, זאת אומרת שנוכל לראות במרכז ערים גדולות כמו ראשון לציון, תל אביב, הרצליה וכו’… שם אנחנו מגדירים מרכז ונסביר מה הולך שם מבחינת התריסים החשמליים. התריסים החשמליים מתחלקים לכמה סוגים במרכז, תריסי אור, מוקצפים ושלבים משוכים, על כל אחד מהם תוכלו לקרוא במאמר של סוגי תריסים, במרכז נוכל לפגוש בצורה מגוונת ביותר בין שלושת התריסים הללו ואפילו עוד סוג לא כלכך נפוץ שנסביר עליו בהמשך.

תריסים חשמליים

תריסים חשמליים זהו מוסג גדול ומורכב שמתייחס לכמה סוגים ספציפיים ביום יום אך חשוב לזכור שגם סוגים מסויימים שלא מוכרים גם הם תריסים חשמליים אך אנחנו לא רגילים לקרוא להם כך. התריס החשמלי האופייני במרכז הוא תריס גלילה חשמלי שזהו בעצם סוגים שונים של שלבים המתגלגלים על ציר באמצעות המנוע של התריס ולמעלה הם נכנסים ומתאספים כמו קונכייה של חילזון, במרכז ישנם כמה תריסים שלא עושים זאת כמו תריס מתאסף שלא מתגלגל ככה כמו הרגיל הנפוץ ביותר, ניתן למצוא כאלה סוגים במרכז בגלל שכל חידוש נכנס חזק בגלל צפיפות האנשים שנמצאים במרכז.

סוגי התריסים במרכז

במרכז יש כמה סוגי תריסים חשמליים כמו שהזכרתי, תריס אור, תריס משוך ומוקצף. הסוג הנוסף החשמלי הוא תריס רפפה או מי שמכיר תריס ונציאני שהשלבים שלו מתאספים כלפי מעלה ולא מתגלגלים. במרכז נמצאים התריסים החדשים ביותר שכן המפעלים נמצאים במרכז ואז כשיוצא חידוש או תריס מחומרים שונים המרכז תוך שנה שנתיים מתעדכן וקולט את הסוג החדש כי הוא הקו הראשון שליד המפעלים. אנחנו יכולים לראות שתריסי האור חדרו ראשונים למרכז, תירס אור הוא הסוג החדש והיפה ביותר שכן הוא אסטטי והרווח בין השלבים גדול יותר. לכן במרכז נוכל למצוא כמעט בכל בית קרקע תריסים חשמליים מסוג אור. את שאר סוגי התריסים גם ניתן למצוא במרכז אך פחות מהתריס אור, בדרך כלל בבתים הישנים שעוד לא שידרגו ניתן להבחין בתריסים מוקצפים מהדור הישן. כיום יש תריס מוקצף מהדור החדש עם שינויים קלים בסוג החומר ושיטת הסגירה בקצוות השלבים אך צריך להיזהר, שיטות חדשות אלו נוטות להתקלקל יותר מהר כי אלו סגירות עדינות עם סיכה שיכולה להישבר בקלות לא כמו השיטה הישנה יותר עם אוזן בקצוות השלבים.

טכנאי תריסים חשמליים במרכז

מחפשים טכנאי תריסים חשמליים במרכז? יש לכם מזל, אתם נמצאים באזור אם כמות הידע הכי גדולה בתריסים, במרכז נמצאים הטכנאים המיומנים ביותר והמנוסים ביותר. רק בצוות שלנו יש כמות ידע עצומה כיוון שנושא התריסים אצלנו עבר מאב לבנו כך שאתם מקבלים ניסיון כפול ומכופל. לכן מי שבמרכז אין לו מה לדאוג, נושא תיקון התריסים הוא מאוד פשוט אם יש את הידע הנכון ובמרכז יש הכי הרבה ידע. דבר נוסף מאוד חשוב הוא שצריך הבנה בסיסית בחשמל, אנחנו מתעסקים בתריסים וכמובן בחשמל אם זה תריס חשמלי.

Call Now Buttonצלצלו עכשיו!