תיקון תריסים חשמליים בהרצליה

תיקון תריסים חשמליים בהרצליה

תיקון כל סוגי התריסים החשמליים בהרצליה – תריסי מושיקו

טכנאי תריסים אמין ואיכותי עם שנים של ניסיון לתיקון כל תקלה בתריס, עובדים גם באזור הרצליה
להזמנת עבודה התקשרו עכשיו! 052-3460009

אנו בתריסי מושיקו נותנים מענה לתיקון תריסים חשמליים בהרצליה, ישנם כמה מוקדים בהרצליה שהעבודה גדושה בה לכן יש ימים שצוות שלם מסתובב בכל שעות היום ומתקן תריסים חשמליים ורגילים. בהרצליה עם כל הבניה החדשה ישנם המון מתקיני תריסים שמבצעים עבודות וברוב המקרים תקלות מתחילות להופיע אחרי כמה שנים, אם יש לכם תקלה בתריס וצריכים עזרה הגעתם למקום הנכון! אנו צוות מומחים לתיקן תריסים חשמליים שפותר כל בעיה וכל תקלה החל מהחלפת מנוע ועד שיפוץ ויישור שלבים כשנגיע אליכם תוכלו לזהות בעסק שבנוי על ערכים של אמון, מקצועיות ושירות מכל הלב, לכן כשנסיים את התיקון בדרך כלל נעשה כמה פעולות שימנעו תקלות עתידיות ונתן המשך הוראות טיפול בתריס ומה נדרש להחליף בעתיד.

תריסים חשמליים בהרצליה

הרצליה נחשבת לעיר עם רמת אוכלוסיה בינונית עד גבוהה  ואפילו גבוהה מאוד אם יש לציין, לכן כל התריסים החשמליים בהרצליה הם מהחדישים ביותר ובדרך כלל כשניגש לבית אקראי ממוצע בהרצליה נבחין בתריס חשמלי מסוג תריס אור שכן הוא הסוג הטוב והמוביל כיום.  אם אתם רוצים לשדרג תריס גלילה ידני לחשמלי תדעו לשים רק תריסי אור. הצוות שלנו נמצא כמעט בכל ימות השבוע בהרצליה ויש ימים שנשלח צוות תגבור שנוכל להשלים את כל התיקונים בהרצליה ובערים הסמוכות לה.
בהרצליה ישנם כמה מוקדים עיקריים לתקלות בתריסים האחד הוא הרצליה פיתוח – שם רוב התריסים מתחילים להתקדם בקצב מהיר לתריסים חשמליים, ניתן למצוא שם בניינים ישנים עם תריסי הזזה אבל לאט לאט אנו מתחילים לראות כיצד כולם בהרצליה פיתוח עוברים לתריסים חשמליים או משדרגים מתריס חשמלי מוקצף לתריס אור שכן הם רוצים בידוד טוב יותר לבית ומראה יותר טוב לבית, אסתטי ונקי.
השני הוא הרצליה מרכז – נוכל לראות שם המון ווילות ובווילות אין אחד שאין לו תריסים חשמליים במיוחד תריסי אור, התריס הטוב והאיכותי, הוא מבודד על הבית מפני חום וקור, משמש כסורגים כנגד פריצה (במידה והותקן לכם מנגנון נגד פריצה) כי הוא אלומיניום כבד שקשה לפרוץ אותו בניגוד לתריס מוקצף שבעיטה מספיק חזקה יכולה להעיף את התריס, לתריס אור צריך דיסק בשביל לחתוך ולהיכנס ממש כמו סורגים מברזל שמתקינים נגד פריצה.
מוקד אחרון הוא מרינה הרצליה – שם נוכל להבחין בהמון חלודה כשפותחים את התריס בגלל הלחות המטורפת שליד הים. יהיה חלודה על הברגים של הארגז, חלודה בברגים שתופסים את הרצועות וייתכן גם חלודה במנוע. אין ספק שטיפול בחלודה הוא עסק מייקר אבל מצריך תיקון וטיפול רציף. במרינה הרצליה יש המון תריסים חשמליים ותריסי גלילה ידניים עם חבל (לא הזזה) תריסי ההזזה ממזמן נעלמו באזור הזה

תיקון תריסים חשמליים תריס אור
דוגמה לתריס אור

תריסי מושיקו – טכנאי לתיקון תריסים חשמליים בהרצליה מתמחה ב:

  • תיקון והתקנת תריסים חשמליים בהרצליה
  • תיקון תריס גלילה ידני בהרצליה
  • החלפת מנוע לתריס חשמלי
  • החלפת רצועות לתריסים חשמליים
  • החלפת רצועה לתריס גלילה ידני
  • תיקון תריס ונציאני
  • תיקון תריס רפפה
  • תיקון תריסי הזזה
  • שדרוג של תריסים ידניים לתריסים חשמליים
  • החלפת רשתות נגד יתושים

הגעה לכל חלק בהרצליה לצורך תיקון תריסים

הצוות שלנו מגיע להרצליה כמעט בכל יום ואנחנו עובדים מסביב לשעון, אנחנו מגיעים לכל חלק בהרצליה ובערים הסמוכים אליה, נתקעתם עם התריס החשמלי בהרצליה? פנו אלינו שנוכל לתאם לכם צוות של מומחים לתיקון תריסים חשמליים. בהרצליה יש המון תקלות במיוחד במרינה הרצליה בגלל הלחות, במרכז ובהרצליה פיתוח קוראים לנו לרוב לשדרוג לתריס חשמלי או התקנת תריס חדש, כמובן תריס אור. הפחד של כל טכנאי תריסים הוא להיתקע בפקקים וברוב המקרים יש פקקים מהדרום לכיוון הרצליה בשעות הבוקר, אצלנו יש צוות מיוחד לתיקון תריסים שממוקם בהרצליה לטובת חיסכון כל הפקקים והגעה בשעה הרצויה ללקוח. יש ימים שבצהריים אנחנו אפילו מתגברים את הצוות ושולחים עוד צוות למענה כל התקלות בהרצליה לכן תאם יכולים להיות רגועים שהגעתם למקום הנכון.

מחירון – כמה יעלה לי תיקון תריסים חשמליים בהרצליה?

לתיקון תריסים מחיר קבוע, אין הבדל במחיר בין תקלה בהרצליה לבין אותו תיקון בראשון לציון, תיקון תריסים זה תיקון תריסים אין הרבה משחק ומי שמשחק הוא לא טכנאי מקצועי ואמין. המחיר היחידי שהוא לא קבוע הוא מחיר הביקור ואסביר זאת, כשאתה קורא לטכנאי תריסים מהאזור שלך במקרה זה הרצליה, מחיר הביקור יכול להיות בין 100-200 ש”ח שכן הטכנאי בזבז מעט דלק ומעט זמן. אם צלצלתם בטעות לטכנאי שיוצא מבאר שבע סביר להניח שמחיר הביקור שנתן לכם יהיה בין 300-400 שכן הוא צריך לבזבז זמן נסיעה יקר, ודלק שנשרף. כך או כך ברגע שמתחילים לעבוד מחיר העבודה הוא קבוע בין אם הזמנתם טכנאי מהרצליה או מהדרום שניהם אמורים לקחת אותו סכום כסף על העבודה עצמה, בעצם התיקון של התריס ולכל תיקון מחיר שונה שתוכלו למצוא כאן באתר במחירון לתיקון תריסים

תריסי מושיקו – טכנאי לתיקון תריסים חשמליים בהרצליה

 

תריסי גלילה חשמלי שתוקנו על ידי תריסי מושיקו
תריסי מושיקו – תיקון תריסי גלילה חשמלי
Call Now Buttonצלצלו עכשיו!